Internet of Things vodeća tehnologija u oblasti komunalnih usluga(05.07.2017)

Poslovno - tehnološka konferencija namenjena dobavljačima komunalnih usluga, koja je održana u Hrvatskoj u organizaciji IN2 grupe, okupila je nešto više od 150 stručnjaka iz oblasti distribucije gasa i isporuke vodovodnih usluga u Plaza centru u Zagrebu.

Konferenciju su podržali Ministarstvo zaštite životne sredine i energetike, Hrvatska privredna komora, Hrvatska energetska regulatorna agencija (HERA), Grupacija distributera i snabdevača prirodnog gasa i Hrvatska grupacija vodovoda i kanalizacije (HGVIK). Vodeće teme na konferenciji bili su novi poslovni modeli koje donosi digitalna transformacija distributera gasa i isporučioca vodovodnih usluga u Hrvatskoj, primena komunikacionih mreža nove generacije i mogućnosti koje donosi Internet of Things (IoT) odnosno Internet stvari.

Ova tehnologija zasniva se na mrežnom povezivanju velikog broja uređaja radi sakupljanja, razmene i obrade podataka, a na samom otvaranju istakla ju je i članica Uprave IN2 Katarina Šiber Makar. "U sektoru komunalnih usluga do posebnog izražaja doći će tehnologije Interneta stvari, kao tehnologije koje će biti nosilac digitalne transformacije u tom području. Kompanija IN2 ima ambiciju da postane centar kompetencije i izvrsnosti za digitalnu transformaciju u Hrvatskoj i regiji", istakla je Šiber Makar, navodeći rezultate istraživanja analitičke kuće IDC koje je pokazalo kako će u svetu do 2020. godine na Internet biti spojeno 35 milijardi uređaja.

Analitička kuća Gartner predviđa da će broj pametnih merila u energetici i komunalnom sektoru udvostručiti i do 2020. dostići gotovo milijardu uređaja. Evropska komisija tvrdi da će primena tehnologija Interneta stvari dovesti do ušteda u vrednosti od 157 milijardi dolara, do 2035. godine. Konferencija je poseban projekat Sektora za digitalno poslovanje i razvoj novih poslovnih područja u firmi IN2 i organizovana je sa ciljem predstavljanja svetskih i sopstvenih rešenja za prikupljanje i analitiku ogromnih skupova podataka (Big Data), geoinformatiku i tehnologije Interneta stvari komunalnim firmama u Hrvatskoj. IN2 ima nekoliko implementacija tih sistema u komunalnim firmama u Hrvatskoj, a najnovije su izvedene u Slavoniji i Dalmaciji.

Šesta po redu DataFocus konferencija održana u Zagrebu(10.4.2017.)

Konferencija DataFocus2017, 4.aprila u Hotelu Sheraton u Zagrebu, u organizaciji kompanije INsig2, okupila je više od 250 stručnjaka iz više od 20 zemalja širom sveta. Među učesnicima su se našli advokati, tužioci, sudije, policijski inspektori i stručnjaci digitalne forenzike, kako bi razmenili iskustva i saznali nove trendove u borbi protiv kriminala.

DataFocus2017 je, kao i svake godine do sada, obuhvatio dve celine: pravnu celinu, namenjenu advokatima koji se bave digitalnim dokazima u krivičnim predmetima i istražiteljsku celinu namenjenu policijskim inspektorima koji su uključeni u digitalne istrage na dnevnoj bazi.

Zahvaljujući izuzetno popularnim radionicama, učesnici su imali priliku da se upoznaju sa najnovijim proizvodima iz oblasti digitalne forenzike.

DataFocus2017 su podržale kompanije poput: AccessData, AMPED Software, Belkasoft, Blue Bear, Cellebrite, ElcomSoft, Guidance Software, Magnet Forensics, Micro Systemation, Nuix i Oxygen Forensics.

Prisustvo konferenciji bilo je moguće samo uz pozivnicu organizatora. Više o programu konferencije možete saznati ovde.

DRONEfest okupio više od 300 stručnjaka i zaljubljenika u letenje(1.4.2017.)

DRONEfest je najveća konferencija o bespilotnim letelicama u regionu. Jednom godišnje okuplja stručnjake, amatere, poslovnu i akademsku zajednicu, kao I državne institucije s namerom da promoviše i izgradi industriju bespilotnih letelica i podrži njihovu primenu u poslovanju. Konferencija je najvažnija regionalna platforma za povezivanje onih koji razvijaju rešenja i potencijalnih korisnika i kupaca.

Glavne teme konferencije uključuju trendove u industriji i mogućnosti komercijalne primene dronova u različitim poslovnim područjima (poljoprivreda, foto & video, trgovina, zaštita i bezbednost, građevina…)

Ovogodišnje, drugo izdanje DRONEfesta, u organizaciji IN2 grupe i agencije Eventa01, održano je u zagrebačkom Plaza Event centru. Konferencija je okupila više od 300 učesnika iz 8 država regiona.

„Kontinuirani razvoj bespilotnih letjelica i senzora otvara niz mogućnosti za nove i inovativne poslovne scenarije u brojnim poslovnim vertikalama. Ova konferencija je jedinstvena platforma za sve koji žele unaprijediti svoja znanja i poslovanje korištenjem bespilotnih letjelica i na njima baziranih naprednih softverskih rješenja" – rekla je članica Uprave IN2 Katarina Šiber Makar.

IN2 se na DRONEfestu predstavio sa 2 rada.

Iz Srbije su na konferenciji učestvovali Institut BioSense i kompanije Logit, Koptershop i Grupa Aria. Da su dronovi već pronašli praktičnu primenu u svakodnevnom poslovanju nedvosmisleno pokazuju primeri upravo ovih kompanija. Svakako treba pomenuti i kompaniju Agrivi koja posluje u preko 150 zemalja sveta i broji čak 35.000 korisnika, kao i kompaniju Logit, koja je upravo dobila svog 1000-tog korisnika i osvojila prvo mesto na DroneDeploy listi.

IN2 zakoračio u IoT (30.3.2017.)

Kao deo IoT (Internet of Things) inicijative u okviru novog sektora „Digitalno poslovanje" pokrenut je pilot projekt evaluacije i primene Low Power Wide Area Network tehnologija (LPWAN) koje omogućavaju prikupljanje podataka sa uređaja i senzora i njihovu kontrolu slanjem i primanjem male količine podataka na veliku daljinu uz nisku potrošnju energije. U zavisnosti od primenjene tehnologije, moguće je poruke od nekoliko stotina byte-ova preneti na udaljenosti do 10 kilometara uz životni vek baterije od 5-10 godina.

Rešenja na takvoj platformi pogodna su za široki spektar primena, kao što su Smart Energy, Smart City, Smart Agriculture, itd.

Kao deo IoT inicijative IN2 u maju planira konferenciju na temu primene ove tehnologije u privredi sa posebnim naglaskom na komunalna preduzeća. Ova inicijativa je deo aktivnosti digitalne transformacije koju IN2 sprovodi sa ciljem dopune portfolia postojećih proizvoda i usluga i usmerenja na nove tehnologije, istraživanja i razvoja rešenja za bespilotne letelice, serijalizaciju, korištenje blockchain-a i naprednih digitalnih platformi. 

IN2 na SMART AKIS inovativnoj radionici(14.3.2017.)

U četvrtak, 14.3.2017. je u Novom Sadu organizovana edukativna radionicu na temu precizne poljoprivrede u organizaciji Instituta BioSense. Radionica je okupila poljoprivredne proizvođače i predavače iz eminentnih instituta i IT kompanija. Podeljena u četiri dela, predavanja su obuhvatila upravljanje navodnjavanjem, daljinsko očitavanje parametara, zaštitu bilja i upravljanje poljoprivrednom proizvodnjom. Predavači sa Instituta Biosens i Mihajlo Pupin i kompanije DunavNET, Logit, Velaware i IN2 predstavili su konkretna rešenja i aplikacije koje se već uveliko koriste mahom u Zapadnoj Evropi i SAD-u, a čija bi primena u Srbiji doprinela značajnom unapređenju poljoprivredne proizvodnje.

Tihomir Šašić iz IN2 predstavio je Sample Planner, IN2 mobilnu aplikaciju za generisanje liste zadataka na osnovu NDV (normalized difference vegetation) indeksa koje poljoprivrednika automatski navodi do lokacije koja je detektovana kao problematična, čime drastično smanjuje vreme potrebno za lociranje i tretiranje eventualnih problema na terenu, skraćuje vreme provedeno na otvorenom polju i utiče na povećanje prinosa.

Institut BioSense

Institut BioSense kao multidisciplinarni centar za istraživanje, razvoj i primenu IT rešenja povezuje savremena dostignuća informacione tehnologije i poljoprivredu. Primenom mikro i nanoelektronike, obrade signala, daljinskog očitavanja parametara, nauke o podacima, robotike i bioarheologije BioSense na dnevnom nivou doprinosi razvoju samoodržive poljoprivrede. Institut učestvuje u velikom broju internacionalnih razvojnih projekata, među kojima su Horizon2020, FP7 i Eureka. www.biosens.rs

Održana Microsoft Dynamics konferencija(2.3.2017.)

Beograd, 2. mart 2017: Danas je u prostorijama Microsofta u Beogradu održana Microsoft Dynamics konferencija, u organizaciji IN2 grupe i Microsofta Srbija.

Događaj je okupio 50 učesnika iz različitih oblasti privrede. Prisutni su imali priliku da se upoznaju sa Microsoft Dynamics NAV i AX, odnosno Dynamics 365 rešenjima, namenjenim upravljanju finansijama i operacijama malih, srednjih i velikih preduzeća, kao i sa Microsoft Dynamics CRM rešenjem, namenjenim upravljanju odnosima sa klijentima. Bilo je reči i o Microsoftovom Power BI rešenju, apsolutnom lideru među BI rešenjima po broju inovacija i ako je sudeći po izveštajima Gartnera, najperspektivnijem BI rešenju u poslednje 3 godine. Među predavačima su se našli i stručnjaci nemačke kompanije DM Dokumenten Management GmbH koji su održali predavanje na temu uloge sistema za upravljanje dokumentima, dok je predavač iz kompanije KPMG Beograd govorio o značaju sveobuhvatnog poslovnog pristupa i kontrole kvaliteta prilikom implementacije ERP, CRM i BI rešenja.

Microsoft Dynamics konferencija(6.2.2017.)
U prostorijama Microsofta u Beogradu će se 2. marta 2017. održati Microsoft Dynamics konferencija. Sa početkom u 9h, predavanja će se sa pauzama za doručak i kafu smenjivati do 12h, nakon čega će prisutni imati priliku da se uz ručak druže i dobiju odgovore na sva eventualna pitanja. Konferencija će okupiti stručnjake iz oblasti upravljanja resursima, dokumentima i odnosima sa klijentima. Prezentacije Microsoftovih ERP i CRM rešenja IN2 stručnjaci će dopuniti temama iz oblasti poslovne inteligencije, odnosno Microsoftovog Power BI rešenja namenjenog izveštavanju i analitici. Prisutni će imati priliku da čuju preporuke stručnjaka iz internacionalne kompanije KPMG koja obezbeđuje poresko i pravno savetovanje u preko 155 zemalja širom sveta.
 
Neke od tema kojima će se konferencija baviti su:
 
  • savremeni trendovi u upravljanju poslovanjem
  • novi kanali prodaje i izazovi u upravljanju prodajnom mrežom
  • trendovi u razvoju rešenja u oblaku
  • napredna analiza velikih količina podataka 
  • efikasno upravljanje dokumentima
  • digitalizacija poslovanja 
 
 


 
Učešće na konferenciji je besplatno. Broj mesta je ograničen.
Nova godina, novi planovi(23.1.2017)
Sa početkom nove godine, IN2 Beograd je započeo nove projekte i krenuo sa ulaganjem u nove tehnologije. 

Samo u protekle 2 nedelje IN2 Beograd zaposlio 11 novih ljudi, od kojih je polovina već počela sa radom. Među njima su se našli iskusni programeri i konsultanti, stručnjaci za BI i data science, kao i tek svršeni studenti informacionih sistema. 

Pomeranje fokusa IT sektora ka mobilnim uređajima, uvođenje fleksibilnog radnog vremena, usvajanje novih modela organizacije zaposlenih, novi načini povezivanja sa klijentima doveli su do potrebe za poslovanjem u oblaku, virtuelizacije, software as a service modela implementacije poslovnih rešenja i razvoja data science-a. Kao kompanija koja već gotovo četvrt veka ulaže u razvoj IT rešenja, IN2 je davno napravio iskorak ka digitalnoj transformaciji, što je dovelo do prepoznavanja 4 stuba buduće poslovne strategija IN2 Beograda, a to su: razvoj mobilnih i web aplikacija, poslovna analitika i Microsoft Dynamics rešenja. 
 
U skladu sa povećanjem broja zaposlenih u toku su i radovi na proširenju postojećeg prostora, koji bi trebalo da budu okončani krajem meseca. 
Anivet2 od sada i u Srbiji(20.12.2016.)
AniVet2, IN2-ovo cloud rešenje za male veterinarske stanice, sada je dostupno i na srpskom jeziku. Odluka o izlasku na nova tržišta donesena je u trenutku kad Anivet2 koristi oko 20 posto veterinarskih ambulanti u Hrvatskoj. Anivet2 će i u susednim državama biti ponuđen po Software as a Service (SaaS) modelu, što znači da se nakon aktivacije plaća mesečna pretplata, dok se sama usluga nalazi u oblaku. U zavisnosti od potreba, korisnici mogu birati između osnovnog i proširenog paketa za upravljanje veterinarskom ambulantom. 
 
Za korisnike koji često izlaze na teren, gde nemaju stalan pristup internetu, od nedavno je dostupan i novi offline modul, koji obezbeđuje neometan rad aplikacije uz uključeno izdavanje računa. Podaci se zatim sa centralnom bazom sinhronizuju neposredno po uspostavljanju Internet konekcije.
 
Pored Srbije i Hrvatske, Anivet2 je dostupan i u Bosni i Hercegovini.
IN2 Grupa na Sinergiji 16(22.10.2016)

IN2 grupa je na nedavno održanoj Sinergiji 16 predstavila Power BI. Tokom 3 dana trajanja konferencije IN2 grupa se našla na usluzi svima koji su posetili njen štand i dala odgovore na brojna pitanja u vezi Microsoft Dynamics poslovnih rešenja.
 

Power BI je set alata poslovnog izveštavanja koji služe za analizu podataka i podelu zaključaka. Intuitivan je i jednostavan za korišćenje, a podacima omogućava pristup sa bilo koje lokacije.

Power BI, kao analitičko rešenje namenjeno celokupnoj organizaciji obezbeđuje:

1. Pregled kompletnog poslovanja na centralnom dashboard-u.
2. Izradu interaktivnih izveštaja.
3. Konzistentnu analizu i modele podataka koje je moguće koristiti više puta.
4. Jednostavnu integraciju poslovnog izveštavanja i analitike sa standardnim poslovnim sistemima.
5. Uvek ažurne podatke.

Sinergija 16, koja je okupila 1.400 učesnika i 90 predavača predstavila je savremene trendove i inovacije u IT-ju i njihovu primenu u svetu biznisa i javne uprave.

IN2 Beograd podržava edukaciju građana o mogućnostima osiguranja od elementarnih nepogoda(11.10.2016)

IN2 Beograd je podržao nedavno održanu tribinu Kluba novinara „Sve o osiguranju". Tribina pod nazivom "Elementarne nepogode i osiguranje" organizovana je kako bi se građanima ukazalo na sve veću potrebu za zaštitom od elementarnih nepogoda, i na mogućnosti koje im se u tim slučajevima pružaju.

Poplave koje su u maju 2014. zadesile Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Hrvatsku, smatraju se jednom od najtežih karastrofa ovakve vrste u Evropi u poslednjih 120 godina. Ukupno je 82 osobe izgubilo život, a materijalna šteta procenjena je na 3,1 milijardu dolara, od čega su osiguranja pokrila svega 4%. U Srbiji je taj procenat bio još manji, pa je svega oko 2% imovine imalo neku polisu osiguranja.

Čak ni nakon poplava broj građana koji su osigurali svoju imovinu nije se bitno povećao. Jedan od razloga je zasigurno i cena polise, koja se po rečima učesnika tribine iz godine u godinu smanjuje. Kao ključni problem, međutim, istaknuta je nedovoljna informisanost građana o tome šta im osiguranje od elementarnih nepogoda pruža, a u tome bi najvažniju ulogu trebalo da imaju upravo osiguravajuća društva, uz delimičnu podršku države.

Skupu koji je održan u hotelu "Marriott" u Beogradu prisustvovali su predstavnici kompanija DDOR Novi Sad, Wiener Stadtische osiguranje, Milenijum osiguranje i Energoprojekt Garant kao partner Evropa Re projekta. 

Najinovativnija azerbejdžanska bolnica izabrala IN2(22.9.2016)

Nova azerbejdžanska bolnica Bona Dea, jedna od najboljih u oblasti Kaspijskog mora i Kavkaza, odabrala je IN2 grupu za implementaciju bolničkog softvera. 

Nakon imenovanja niza uglednih evropskih lekara u upravu i lekarski tim, ova bolnica je nastavila sa ispunjavanjem svoje vizije i nabavkom najsavremenijih rešenja i opreme ponudila uslugu koja ne zaostaje za zapadnoevropskim državama. IN2 grupa je, uz špansku kompaniju Tich Consulting kao partnera, ovaj posao dobila zahvaljujući bogatom iskustvu u razvoju i implementaciji rešenja u sektoru zdravstva i globalnim nagradama za projekte iz iste oblasti: Microsoft Partner of the Year u oblasti zdravstva i European IT & Software Excellence u kategoriji rešenja za javni sektor.

Projekat za ovu bolnicu kapaciteta 200 kreveta i površine 40.000 kvadratnih metara prvi je angažman IN2 grupe u Azerbejdžanu, u kome je prve poslovne kontakte uspostavila 2011. godine nastupom na sajmu Bakutel. Softversko rešenje će biti prevedeno na azerski i ruski što otvara mogućnost prodaje na novim tržištima.

„Naš prvi posao u Azerbejdžanu samo je jedan od onih koji IN2 transformišu iz regionalne u globalnu kompaniju. Najdalje u ovom procesu je otišla naša kompanija INsig2 koja redovno dogovara poslove na različitim kontinentima, drago mi je da i naš Sektor zdravstva sada sledi isti primer." – rekao je g. Mandić, predsednik Uprave IN2.

„Magnet Forensics Forum" u Beogradu(12.9.2016)

U četvrtak, 8.9. u hotelu „M" održan je „Magnet Forensics Forum", po prvi put u Srbiji. Događaj koji u susednim državama već nekoliko godina unazad organizuje INsig2 u saradnji sa kompanijom Magnetic Forensics, namenjen je digitalnim forenzičarima, a učešće je moguće samo po specijalnom pozivu. Učesnici su imali priliku da se upoznaju sa uslugama i proizvodima IN2 grupe, pogledaju  prezentacije i isprobaju Magnet Axiom, Magnet Acquire, Magnet Frontline i Magnet Triage, kao i Talino radne stanice.

IN2 na JavaCro'16 konferenciji(1.6.2016.)

Jovan Stevanović, rukovodilac ADF tima IN2 Beograda je 20. maja na JavaCro'16 konferenciji na Crvenom otoku kod Rovinja održao prezentaciju na temu "Agilnim metodologijama do veće uspešnosti na projektima". Jovan je prisutnima predstavio SCRUM metodologiju, uputio ih u korake na putu tranzicije i upozorio na zamke koje u ovom procesu mogu očekivati.

Konferenciju koja se ove godine održava peti put po redu organizuju Hrvatska udruga Oracle korisnika i Hrvatska udruga Java korisnika. Najposećenija do sada, konferencija je okupila odlične predavače, otvorila najpopularnije teme i učesnicima pružila niz zanimljivih sadržaja.

IN2 grupa poklonila robote osnovcima(25.5.2016)
Četiri programabilna robota za unapređenje znanja iz oblasti informatike donirana su učenicima petog i šestog razreda osnovne škole „Posavski partizani" u Obrenovcu
 

IN2 grupa je OŠ „Posavski partizani" iz Obrenovca poklonila 4 programabilna robota MBot STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics). MBot-ovi su posebno dizajnirani roboti čija je namena da decu kroz igru uvedu u tajne programiranja, elektronike i robotike. Osnovci će mBot-ove najpre fizički sastaviti, a potom ih povezati na računar i za njih, uz pomoć nastavnika informatike i matematike, razviti softver po želji. Osnovna škola „Posavski partizani", odabrana po osnovu zalaganja nastavnog osoblja i zainteresovanosti učenika za informacione tehnologije, prva je osnovna škola u Srbiji sa kojom je IN2 grupa ostvarila ovu vrstu saradnje.

MBot-ovi se sastoje od 38 sastavnih delova nalik na LEGO®  kockice i moguće ih je sastaviti za svega 10 minuta. Na računar se  povezuju korišćenjem Bluetooth ili wifi tehnologije, a potom programiraju koristeći programski jezik zasnovan na „Scratch-u", najjednostavnijem programskom jeziku na svetu. „Scratch" je razvijen na MIT-u (Massachusetts Institute of Technology) kao programski jezik namenjen deci i potpunim početnicima u programiranju. Niz raznobojnih gradivnih blokova, „drag and drop" funkcionalnosti i grafički prikazi koje ovaj jezik koristi imaju zadatak da deci obezbede da bez muke savladaju programiranje, kontrolišu mBot-a ili mu dodele određene zadatke. MBot-ovi stižu u paketu sa nekoliko ugrađenih funkcija, kao što su izbegavanje prepreka, kretanje po ucrtanoj liniji i daljinska kontrola. Korišćenjem pomenutog programskog jezika moguće ih je isprogramirati i za učešće u drugim aktivnostima, poput bušenja balona, igranja fudbala, preskakanja prepreka ili sakupljanja igračaka. 

Ovo je već druga po redu donacija mBot-ova IN2 grupe osnovcima, a plan je da se sa donacijama nakon Hrvatske i Srbije nastavi i širom regiona. Odluku da robote pokloni baš najmlađima, Miroslav Savanović, direktor IN2 grupe u Beogradu obrazložio je rečima: „Najmlađi učenje još uvek shvataju kao igru i njihovo interesovanje je lako probuditi. Oni će se ovome najviše obradovati i treba im pružiti priliku da nas iznenade.".

IN2 grupa već godinama kontinuirano ulaže u edukaciju mladih, sarađuje sa univerzitetima i vodi sopstveni edukativni centar, gde obučava studente i mlade profesionalce.

Dodelu robota je ispratila obrenovačka RTV Mag, čiji prilog možete pogledati ovde.

Više o Mbot STEM robotima pročitajte na sajtu www.makeblock.com.

IN2 i Microsoft CRM konferencija dala odgovor na pitanje šta klijenti očekuju od finansijskih institucija(13.4.2016)

Konferencija "Upravljanje odnosima sa klijentima u finansijama i osiguranju", održana danas u Microsoftu ponudila je konkretne savete vezane za upravljanje odnosima sa klijentima u finansijama i osiguranju.

Među učesnicima su se našli direktori osiguravajućih društava, banaka, dobrovoljnih penzionih fondova, rukovodioci marketinga i prodaje i savetnici za upravljanje odnosima sa klijentima. Konferencija je otvorila diskusiju na temu izazova sa kojima se suočavaju finansijske institucije i osiguravajuće kompanije, suočene sa oštrom konkurencijom i velikom ponudom proizvoda. Predavači koji su se za ovu priliku okupili iz nekoliko zemalja regiona, ponudili su praktične savete za uspostavljanje odnosa poverenja sa klijentima i naveli načine za povećanje cross sell i up sell prodaje polisa.

Vedran Krevatin je ukazao na potrebu uvođenja INsurance2 CRM (Customer Relationship Management – upravljanje odnosa sa klijentima) rešenja u cilju ostvarenja prednosti na tržištu i predstavio trendove u ovoj oblasti za naredne dve godine. Nataša Vujičić je predstavila rezultate najnovijeg istraživanja agencije MASMI o tržištu osiguranja u Srbiji i godišnji izveštaj kompanije PwC (PricewaterhouseCoopers) po nazivom "Top issues – the insurance industry in 2015" i ukazala na to šta klijenti očekuju od kompanija iz oblasti finansijsa i osiguranja. Nakon otvorenog razgovora o izazovima, Matej Košir je demonstrirao procedure za njihovo prevazilaženje. 

Prisutni su imali priliku da saznaju sve o načinima na koje INsurance2 CRM obezbeđuje prepoznavanje i kategorizaciju prodajnih prilika, optimizaciju prodajnih procesa i upravljanje marketinškim aktivnostima. Predstavljena je i IN2 aplikacija USD (Unified Service Desk) za podršku kontakt centrima koja objedinjava različite kanale komunikacije (telefon, SMS, e-mail i socijalne mreže) i čak 5 do 7 različitih standardnih aplikacija u jedinstven sistem.

Konferencija je završena uz nekoliko ključnih preporuka u komunikaciji sa klijentima, koje su u skladu sa MASMI istraživanjem:

·         jasno istaći objektivne prednosti proizvoda
·         edukovati korisnike
·         biti inovativan i informisan o svetskim trendovima
·         održati visok kvalitet usluge
·         biti uvek dostupan klijentima.

IN2 i Microsoft CRM konferencija(7.3.2016)
Pozivamo Vas da nam se pridružite na konferenciji „Upravljanje odnosima sa klijentima u finansijama i osiguranju", 13. aprila 2016. godine u Microsoftu Srbija, Španskih boraca 3/III, Beograd. Konferencija će trajati od 9:00 do 13:00.
 
Predavači iz Srbije i Slovenije koji će se ovim povodom okupiti na jednom mestu su vrsni poznavaoci prilika na tržištu finansija i osiguranja. Učesnici će imati priliku da čuju o tehnikama i alatima namenjenim upoznavanju kupaca i unapređenju poslovnih prednosti. Neke od tema kojima će se konferencija baviti su:
 
• novi kanali prodaje i izazovi u upravljanju prodajnom mrežom
• trendovi u razvoju CRM-a (Gartner, Forester)
• integracija e-maila, telefona, SMS-a i komunikacije na socijalnim mrežama 
• sveobuhvatan, 360 ° pogled na kupca
• napredna analiza velikih količina podataka 
• efikasno upravljanje odnosima sa klijentima kroz Microsoft Dynamics CRM.
 
 
Agendu možete preuzeti odavde.
Prijavite se ovde.
 
Učešće na konferenciji je besplatno. Broj mesta je ograničen.
30% popusta na Microsoft Dynamics NAV licence(11/1/2016)
 
Microsoft je pokrenuo akciju "Give Me 5+", koja će trajati do kraja juna 2016. godine. 
 
Akcija namenjena novim klijentima zainteresovanim za Microsoft Dynamics NAV obezbeđuje čak 30% popusta na 5 licenci (odnosno na Starter Pack I 2dodatne Full User licence). Cena po svakoj dodatnoj Full User licenci biće umanjena za 10%. Klijenti zainteresovani za kupovinu Extended Pack-a, zahvaljujući istoj akciji, ostvaruju pravo 24% popusta.
 
Na taj način će cena Starter Pack-a sa 2 Full User licence, kao i cena Extended Pack-a iznositi svega 5.320 USD.
 
Koja je razlika između Starter Pack-a i Extended Pack-a?
 
Starter Pack uključuje:
• finansije,
• lanac snabdevanja i 
• projekte.
 
Extended Pack uz kompletnu funkcionalnost Starter Pack-a uključuje:
• proizvodnju,
• usluge i 
• upravljanje skladištem.
 
Za više informacija o ovoj ponudi možete nas kontaktirati putem e-mail adrese office@in2dynamics.rs ili pozivom na broj +381 11 260 18 49.
IN2 na Microsoft Convergence EMEA 2015 u Barseloni (2.12.2015)
IN2 grupa je ove godine učestvovala na Microsoft Convergence EMEA 2015 konferenciji koja se održala u Barceloni od 29.11. do 02.12. Manifestacija namenjena Microsoft partnerima širom sveta ove godine je okupila više od 7.000 ljudi. Niz predavanja vezanih za najaktuelnije teme, zabava i druženje koji su obeležili Microsoft Convergence će se, sudeći po sveopštem utisku, nastaviti i dugo nakon završetka konferencije.
 
IN2 grupa je potencijalnim partnerima sa svih strana sveta i klijentima iz Srbije, Hvratske i Slovenije predstavila proizvode i usluge vezane za Microsoft Dynamics NAV i Microsoft Dynamics AX, a poseban fokus je stavila na Microsoft CRM rešenja u osiguranju i privredi.
 
Više o Microsoft Convergence EMEA 2015 možete pronaći ovde.
Oracle Hyperion u Telekomu Srbija glavna tema Oracle konferencije(25.11.2015)
Danas je u hotelu Crown Plaza u Beogradu održana konferencija Oracle Modern Business in Cloud, na kojoj je IN2 grupa nastupila kao zlatni sponzor. Učesnici konferencije su imali priliku da čuju o primeni Oracle servisa i aplikacija u oblasti HR-a, finansija, izveštavanja i praćenja ključnih pokazatelja poslovanja. Predavači iz Srbije, Hrvatske, Slovenije i BiH su poseban naglasak stavili na implementaciju rešenja u oblaku, čime su potvrdili da trend software as a service ubrzano uzma maha i na našim prostorima.
 
Ivanka Zadro iz IN2 i Aleksandra Đorđević iz Telekoma Srbija su održale zapaženu prezentaciju na temu „Planning and Consolidation can be Complex, but does not have to be Complicated", kojom su detaljno opisale implementaciju Oracle Hyperion rešenja u Telekomu Srbija. Ovaj projekat, koji je završen u roku od samo godinu dana, uspešno je objedinio planiranje, budžetiranje i konsolidaciju na nivou pojedinačnih preduzeća, kao i na nivou Telekom Srbija Grupe. 
 
Posle konferencije upriličen je koktel na 25.spratu poslovnog centra Ušće, uz muziku Balkan Ekspres Benda.
 
Više o implementaciji Oracle Hyperiona u Telekomu Srbija možete pročitati ovde.